Kuvia

Rauhankoulu Vaasan Mahdollisuuksien torilla 28.5.2011Rauhankoulu Vaasan Mahdollisuuksien torilla 28.5.2011Rauhankoulu Maailma kylässä -festareilla 28.-29.5.2011Rauhankoulu Maailma kylässä -festareilla 28.-29.5.2011Rauhanpuu: Mitä ihminen tarvitsee elääkseen ja kasvaakseen rauhassa?Rauhanpuu: Mitä ihminen tarvitsee elääkseen ja kasvaakseen rauhassa?Lehtiä rauhanpuun oksilleLehtiä rauhanpuun oksilleRauhanasemaRauhanasemaSyksyllä 2008 pidetyissä Rauhankoulun 10-vuotisjuhlissa oli rauhankouluohjaajista muodostunut elävä kirjasto. Kuvassa ahkera kirjastonhoitaja.Syksyllä 2008 pidetyissä Rauhankoulun 10-vuotisjuhlissa oli rauhankouluohjaajista muodostunut elävä kirjasto. Kuvassa ahkera kirjastonhoitaja.Rauhankoulun ohjaajakoulutuksessaRauhankoulun ohjaajakoulutuksessaRauhankoulun ohjaajakoulutuksessaRauhankoulun ohjaajakoulutuksessaRauhankoulun ohjaajakoulutuksessaRauhankoulun ohjaajakoulutuksessaRauhankoulun ohjaajakoulutuksessaRauhankoulun ohjaajakoulutuksessa
Rauhankoululle merkittävä nuorisotyön tunnustus Allianssi ry:tlä. Nuori Toimija -tunnustus luovutettiin 18.12.2012 Rauhanasemalla.Rauhankoululle merkittävä nuorisotyön tunnustus Allianssi ry:tlä. Nuori Toimija -tunnustus luovutettiin 18.12.2012 Rauhanasemalla.