Miten mukaan toimintaan?

Rauhanliiton lisäksi Rauhanasemalla toimii useita järjestöjä ja toimintaryhmiä, joihin kaivataan vapaaehtoisia toiminnan suunnitteluun ja toteutukseen. Tarjolla on esimerkiksi tapahtumien järjestelyissä auttamista, festaripöydässä päivystämistä ja muitakin käytännön töitä, joissa auttavat kädet ovat aina tarpeen.

Voit tulla talkoisiin Rauhanasemalle, päivystäjäksi Rauhanliiton pöytään kansalaisjärjestötapahtumiin,  kirjoittaa juttuja tai lähettää kuvia Pax-lehteen tai toimia paikallisryhmässä. Esimerkiksi Ruokaa - ei aseita! -toimintaryhmä tarvitsee ruuanlaittajia ja jakelijoita säännöllisesti.

Kasvattajat ja muut rauhankasvatuksesta kiinnostuneet voivat osallistua Rauhankoulun ohjaajakoulutuksiin ja muuhun Rauhankoulun kehittämistoimintaan.

Rauhanpolitiikasta tai vaikuttamisesta kiinnostuneet voivat tulla mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan kampanjoita, kuten pienaseiden ja ydinaseiden vastaista työtä.

Käytännön taidotkin  kuten ruuanlaitto, puusepäntaidot, laulu, soitto ja muut taiteelliset kyvyt ovat kansalaisjärjestössä tarpeen!

Tilaa uutiskirjeemme saadaksesi uutiset kampanjoistamme, kannanotoistamme ja tapahtumistamme noin kerran kuussa sähköpostiisi.

Tue toimintaamme liittymällä tukijäseneksi!

Katso myös kohta toimintamuodot.

Ota yhteyttä rauhanliitto(at)rauhanliitto.fi