Näin vuokraat tiloja Rauhanasemalta

Rauhanasema on vanha asemarakennus Pasilassa

Tilojen varaaminen ja varausehdot

Vuokrahintaan sisältyy yksi tilojen näyttökerta sovittuna aikana. Vuokralaisen pitää sen lisäksi hakea avain ennen tilaisuutta ja palauttaa se sovitusti.

Voit tehdä varauksen tiloihimme puhelimitse tai sähköpostitse. Mahdollisen alustavan varauksen kohdalla sovimme vahvistus- ja peruutusaikataulusta erikseen.

Vahvistetut varaukset ovat sitovia. Peruutuksesta on ilmoitettava viikonloppuvuokrausten kohdalla 14 vrk ennen varausta. Arkivuokrausten (ma-to) kohdalla peruutus on tehtävä 7 vrk ennen varausta. Muussa tapauksessa perimme tilavuokran kokonaisuudessaan.

Tiloihin tutustuminen ja avainten luovutus

Rauhanasemalla ei ole vahtimestaripaveluita, minkä takia sovitun näytön yhteydessä selitetään kaikki ovien lukinnasta tiskikoneen toimintaan.

Näyttöön on hyvä varata noin 20 minuuttia.

Toivomme, että sovit etukäteen arkena sekä näytöistä että avainten hausta. Hoidamme vuokrausasioita rauhantyön ohella, emmekä aina päivystä toimistolla, joten näin varmistamme asioiden sujumisen joustavasti.

Pääsääntöisesti toivomme näyttöjen ja avainten haun tapahtuvan maanantaisin tai torstaisin. Kiitos!

Vuokrausaika

Vuokrausaika on kokonaiskäyttöaika. Aloitus- ja lopetusaika sovitaan aina etukäteen. Tiloihin voi tuoda tavaraa varausajan mukaan ja tilat on myös tyhjennettävä sen puitteissa.

Salin vuokrausajat

Arkipäivisin Rauhanaseman salissa palvelee lounaskahvila. Arki-iltojen kertavuokraus on poistettu käytöstä kesän ajaksi. Jos olet kiinnostunut viikottaisesta vuorosta, ota yhteyttä. Ammattisiivooja siivoaa tilat huolellisesti jokaisen vuokrauksen jälkeen. Salin kalustus on helposti muunneltavissa erilaisiin järjestyksiin.

• perjantaina 16-24
  • lauantaina klo 12–24 (lisämaksullinen jatkoaika neuvoteltavissa)
  • sunnuntaina klo 12–20.30
  • mahdollisuus tuntiveloitteiseen jatkoaikaan perjantaisin ja lauantaisin

Tuvan ja saunan vuokrausajat

• ma – su klo 12 – 24
  • mahdollisuus tuntiveloitteiseen jatkoaikaan

Salissa perjantaisin järjestettäviä tilaisuuksia varten sopia ruokien tuomisesta jo torstai-iltapäivänä. Muuten Rauhanasemalle ei valitettavasti voi tuoda tavaroita etukäteen eikä niitä jättää tiloihin, koska tilojen siivouksellekin on jätettävä aikaa ja talossa on paljon muuta toimintaa.

Tiloissa tulee noudattaa yleistä Helsingin kaupungin ympäristökeskuksen asettamaa 90 desibelin melurajaa. Vuokralaisena olet velvollinen huolehtimaan itse musiikin esittämiseen liittyvistä Teosto-korvauksista ja mahdollisesti tarvittavista luvista, jos tilaisuuden luonne sitä edellyttää.

Laskutus

Teemme tilavuokrasta laskun. Toimitamme sen ensisijassa ilmoitamaanne sähköpostiosoitteeseen, minkä takia tarvitsemme hyvissä ajoin – siis yli 2 viikkoa ennen tilaisuutta – tiedon mahdollisista lisätunneista, laitetarpeista yms.