Tilojen vuokraus

Yksityiskohta Rauhanaseman salin juhlakattauksesta

Katso hinnat Rauhanaseman hinnastosta.

Rauhanasema on rauhantyön toimintakeskus, jonka juhla- ja kokoustiloja vuokraamme ulkopuolisille niiltä osin kuin talossa on vapaata. Meiltä löydät ainutlaatuisen tilan tapahtumallesi!

Vuokrattavia tiloja ovat juhlasali ja kellarikerroksen tupa saunatiloineen.

Sali soveltuu esimerkiksi häihin, syntymäpäivä- ja valmistujaisjuhliin sekä kokouksiin ja seminaareihin. Tuvassa voi järjestää rennompia kokouksia, pieniä juhlia ja tietenkin saunailtoja.

Molempiin tiloihin voit halutessasi tuoda omat juomat ja tarjoilut. Juhlasalin hintaan kuuluu astiasto sekä keittiö välineineen. Vuokraamme tai lainaamme tarvittaessa myös kokousvälineitä tilaisuuteesi.

Tilojen vuokraaminen korona-aikana

Korona-turvallisuuden suhteen suosittelemme seuraamaan viranomaisohjeita. Rauhanasemaa koskee viranomaitsen antamat ”hygieniaohjeet . Tilaisuuden järjestäjä vastaa yksityistilaisuudestaan, mutta varmistettava, että tiloissa voidaan pitää välejä ihmisten kesken. Kysy lisätietoja Rauhanaseman käytöstä ja turvallisen tilaisuuden järjestämisestä jos asia mietityttää.

Näin vuokraat tiloja Rauhanasemalta

Toivomme, että asioimisesi kanssamme on mukavaa ja sujuvaa. Tutustuthan ennen varauksen tekemistä vuokraehtoihimme ja käytäntöihimme! Olemme kesätauolla vuokraustoiminnasta 23.6 – 1.8 !

• Sähköpostitse: tilavuokraus@rauhanliitto.fi
  • Puhelimitse:  klo 10-17 numerosta 040 717 1575