Tilojen vuokraus

Yksityiskohta Rauhanaseman salin juhlakattauksesta

Katso hinnat Rauhanaseman hinnastosta.

Rauhanasema on rauhantyön toimintakeskus, jonka juhla- ja kokoustiloja vuokraamme ulkopuolisille niiltä osin kuin talossa on vapaata. Meiltä löydät ainutlaatuisen tilan tapahtumallesi!

Vuokrattavia tiloja ovat juhlasali ja kellarikerroksen tupa saunatiloineen.

Sali soveltuu esimerkiksi häihin, syntymäpäivä- ja valmistujaisjuhliin sekä kokouksiin ja seminaareihin. Tuvassa voi järjestää rennompia kokouksia, pieniä juhlia ja tietenkin saunailtoja.

Molempiin tiloihin voit halutessasi tuoda omat juomat ja tarjoilut. Juhlasalin hintaan kuuluu astiasto sekä keittiö välineineen. Vuokraamme tai lainaamme tarvittaessa myös kokousvälineitä tilaisuuteesi.

Tilojen vuokraaminen korona-aikana

Syksyn tilavarausten suhteen suosittelemme seuraamaan viranomaisohjeita ja kehoitamme tilavaarajia ottamaan koronaturvallisuusohjeistukset v a k a v a s t i . Rauhanasemaa koskee viranomaitsen antamat ”hygieniaohjeet ” jotak sisältää kehoituksen ohjeista amiten voi pitää tarpeeksi suuria turvavälejä. Tilaisuuden järjestäjä vastaa yksityistilaisuudestaan, mutta varmistettava, että tiloissa voidaan pitää välejä ihmisten kesken, myös esim. tarjoiluja jonotettaessa , ohjelmaa seurattaessa. jne. Riippuu hieman tilaisuuden luonteesta mikä on turvallista arvioithan sitä ja teet suunnitelman käydessäsi tiloja katsomassa etukäteen, mutta ihan täyttä osallistujamäärää normaaliaikoihin nähden emme Rauhanasemalla suosittele. Varsinkin saunalla ja tuvalla kellarissa koronarajoitusten takia ei suositella tällä hetkellä ihan 25 hengen tilaisuuksia.

Kysy lisätietoja Rauhanaseman käytöstä ja turvallisen tilaisuuden järjestämisestä.

Näin vuokraat tiloja Rauhanasemalta

Toivomme, että asioimisesi kanssamme on mukavaa ja sujuvaa. Tutustuthan ennen varauksen tekemistä vuokraehtoihimme ja käytäntöihimme!

• Sähköpostitse: tilavuokraus@rauhanliitto.fi
  • Puhelimitse:  klo 10-17 numerosta 040 717 1575