Tilojen vuokraus

Yksityiskohta Rauhanaseman salin juhlakattauksesta

Rauhanasema on rauhantyön toimintakeskus, jonka juhla- ja kokoustiloja vuokraamme ulkopuolisille niiltä osin kuin talossa on vapaata. Meiltä löydät ainutlaatuisen tilan tapahtumallesi!

Vuokrattavia tiloja ovat juhlasali ja kellarikerroksen tupa saunatiloineen.

Sali soveltuu esimerkiksi häihin, syntymäpäivä- ja valmistujaisjuhliin sekä kokouksiin ja seminaareihin. Tuvassa voi järjestää rennompia kokouksia, pieniä juhlia ja tietenkin saunailtoja.

Molempiin tiloihin voit halutessasi tuoda omat juomat ja tarjoilut. Juhlasalin hintaan kuuluu astiasto sekä keittiö välineineen. Vuokraamme tai lainaamme tarvittaessa myös kokousvälineitä tilaisuuteesi.

Tilojen vuokraaminen korona-aikana

Syksyllä 2020 HUS:in ylilääkäri (25.9.) arvioi, että koronatilanteen takia yli 20 hengen tilaisuuksien järjestäminen on ongelmallista taudin leviämisen kannalta. Tästä ei ole ehdotonta viranomaisohjetta, mutta tilaisuuksia järjestävien on varausta suunniteltaessa syytä arvioida riskit ja mm. mahdollisuus turvaväleihin tapauskohtaisesti.

Haluamme mahdollistaa ihmisten kokoontumisen turvallisesti. Näin sen teemme:

• Tehostamme siivousta. Ammattisiivooja siivoaa tilat huolellisesti jokaisen vuokrauksen jälkeen.
  • Minimoimme kontaktit tilojen näytöissä.
  • Suosittelemme turvavälien noudattamiseksi, että tiloihin otetaan yhtäaikaa:
    • 10 henkilöä saunatuvalle
    • 30-40 henkilöä juhlasaliin

Näin vuokraat tiloja Rauhanasemalta

Toivomme, että asioimisesi kanssamme on mukavaa ja sujuvaa. Tutustuthan ennen varauksen tekemistä vuokraehtoihimme ja käytäntöihimme!

Varaa tila tapahtumallesi

• Sähköpostitse: tilavuokraus@rauhanliitto.fi