Tilojen vuokraus

Yksityiskohta Rauhanaseman salin juhlakattauksesta

Katso hinnat Rauhanaseman hinnastosta.

Rauhanasema on rauhantyön toimintakeskus, jonka juhla- ja kokoustiloja vuokraamme ulkopuolisille niiltä osin kuin talossa on vapaata. Meiltä löydät ainutlaatuisen tilan tapahtumallesi!

Vuokrattavia tiloja ovat juhlasali ja kellarikerroksen tupa saunatiloineen.

Sali soveltuu esimerkiksi häihin, syntymäpäivä- ja valmistujaisjuhliin sekä kokouksiin ja seminaareihin. Tuvassa voi järjestää rennompia kokouksia, pieniä juhlia ja tietenkin saunailtoja.

Molempiin tiloihin voit halutessasi tuoda omat juomat ja tarjoilut. Juhlasalin hintaan kuuluu astiasto sekä keittiö välineineen. Vuokraamme tai lainaamme tarvittaessa myös kokousvälineitä tilaisuuteesi.

Tilojen vuokraaminen korona-aikana

Syksyn tilavarausten suhteen suosittelemme seuraamaan viranomaisohjeita. Tilaisuuden järjestäjä vastaa tilaisuudesta. Syyskuussa ohje on julkisiin, avoimiin tilaisuuksiin saa ottaa puolet tilan kapasiteetista osallistujia samanaikaisesti. Puolet Rauhanasemalla on noin 30 henkeä salissa. Suositus on että yksityistilaisuuksissa noudatetaan samaa.  Saunalla ja tuvalla  kellarissa koronarajoitusten takia tilaan suositellan järjestettävän noin max 10 – 13 hengen tilaisuuksia.

Kysy lisätietoja Rauhanaseman käytöstä ja turvallisen tilaisuuden järjestämisestä.

Näin vuokraat tiloja Rauhanasemalta

Toivomme, että asioimisesi kanssamme on mukavaa ja sujuvaa. Tutustuthan ennen varauksen tekemistä vuokraehtoihimme ja käytäntöihimme!

• Sähköpostitse: tilavuokraus@rauhanliitto.fi
  • Puhelimitse:  klo 10-17 numerosta 040 717 1575