Tilojen vuokraus

Yksityiskohta Rauhanaseman salin juhlakattauksesta

Rauhanasema on rauhantyön toimintakeskus, jonka juhla- ja kokoustiloja vuokraamme ulkopuolisille niiltä osin kuin talossa on vapaata. Meiltä löydät ainutlaatuisen tilan tapahtumallesi!

Vuokrattavia tiloja ovat juhlasali ja kellarikerroksen tupa saunatiloineen.

Sali soveltuu esimerkiksi häihin, syntymäpäivä- ja valmistujaisjuhliin sekä kokouksiin ja seminaareihin. Tuvassa voi järjestää rennompia kokouksia, pieniä juhlia ja tietenkin saunailtoja.

Molempiin tiloihin voit halutessasi tuoda omat juomat ja tarjoilut. Juhlasalin hintaan kuuluu astiasto sekä keittiö välineineen. Vuokraamme tai lainaamme tarvittaessa myös kokousvälineitä tilaisuuteesi.

Tilojen vuokraaminen korona-aikana

Päivitetty 9.6.2021:

Etelä-Suomen aluehallintoviraston rajoitusten mukaisesti Helsingissä voidaan järjestää kesäkuussa yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia, mikäli henkilöiden ja seurueiden väliin jää vähintään kaksi metriä. Sisätiloissa voi oleskella enintään 10 henkilöä ja ulkotiloissa enintään 50 henkilöä

Helsingissä yksityistilaisuudet suositellaan rajoitettaviksi enintään kymmeneen henkilöön 1.6.2021 alkaen. Me Rauhanasemalla toivomme rahoitusten helpottavan kesän aikana, joten voit tehdä alustavan varauksen tilaisuudellesi jo nyt ja muuttaa tai peruuttaa sen tarvittaessa. Joustamme varausten sitovuudessa ja laskutamme vasta juuri ennen toteutunutta tapahtumaa.

Mikäli viranomaisohjeistukset muuttuvat, voimme ottaa varauksia poikkeuksellisesti myös heinäkuun viikonlopuille. Sovithan heinäkuun viikonloppuvarauksista mahdollisimman pian, viimeistään 21.6.

Kysy rohkeasti lisätietoja Rauhanaseman käytöstä ja turvallisen tilaisuuden järjestämisestä.

Haluamme mahdollistaa ihmisten kokoontumisen turvallisesti. Näin sen teemme:

• Tehostamme siivousta. Ammattisiivooja siivoaa tilat huolellisesti jokaisen vuokrauksen jälkeen.
  • Minimoimme kontaktit tilojen näytöissä.
  • Rauhanasemalla järjestettävien tilaisuuksien osallistujamäärissä on noudatettava voimassaolevia viranomaisohjeita.

Näin vuokraat tiloja Rauhanasemalta

Toivomme, että asioimisesi kanssamme on mukavaa ja sujuvaa. Tutustuthan ennen varauksen tekemistä vuokraehtoihimme ja käytäntöihimme!

• Sähköpostitse: tilavuokraus@rauhanliitto.fi
  • Puhelimitse: 22.6.2021 asti klo 10-17 numerosta 040 717 1575 / Sylvi Ridell.
  • Yhteydenotot 23.6.-2.8.2021 sähköpostitse.