Rauhanasema on vanha, keltaiseksi maalattu asemarakennus Pasilassa.

Ota yhteyttä ja varaa Rauhanaseman tapahtumatilat käyttöösi!
Rauhanaseman yhteystiedot

Tilavarauskyselyt, tilavuokraussopimukset ja kalenteriasiat:
tilavuokraus@rauhanliitto.fi

Suomen Rauhanliitto – Finlands Fredsförbund
Rauhanasema, Veturitori 3
00520 Helsinki

Rauhanliiton henkilökunnan yhteystiedot löydät Rauhanliiton yhteystietosivuilta.

Näin pääset Rauhanasemalle

Rauhanasema sijaitsee aivan Pasilan rautatieaseman ja kauppakeskus Triplan vieressä Itä-Pasilassa. Pääset meille siis helposti kaikilla Helsinkiin kulkevilla junilla. Rauhanaseman läheltä kulkee myös useita busseja sekä raitiovaunut 7 ja 9.

Rauhanaseman vuokralaisille tarkoitetuille kahdelle asiakasparkkipaikalle ajetaan talon takaa. Lisää parkkipaikkoja löytyy mm. Itä-Pasilan pysäköintihalleista

Rauhanliiton asiakaspalvelu löytyy talon ensimmäisestä kerroksesta. Sisäänkäynti on Veturipuistikon, Junailijankujan ja Messukeskuksen puoleisesta kulmasta (katso kartta). Jos siellä ei kukaan avaa ovea,  kierrä talo, ja Triplan ja rautatien puoleisen päätyoven summereita soittamalla, ja portaat ylös , saat apua yläkerran toimistoilta!

Sisäänkäynti muihin toimistoihin on siis talon rautatien puoleisesta päädystä; yleensä ollaan arkisin ainakin 10 jälkeen. Sovithan varmuuden vuoksi  etukäteen että varmaan saadaan asiat hoidettua!

Rauhanaseman 2. toimistokerros ei valitettavasti ole esteetön. Yläkertaan pääsee vain portaita pitkin. Salin ja tuvan esteettömyystiedot löydät tilojen omilta sivuilta.

Rauhanliiton pankkiyhteys

Rauhanliiton tilinumero on Aktia FI47 4055 0010 7133 58

Muistathan käyttää laskun mukana saamaasi viitenumeroa!