– 11.9.2021

Rauhankoulu Turun Mahdollisuuksien torilla 19.9.2021

Rauhankoulun ja Sadankomitean pöydänpitäjät infopöydän takana Mahdollisuuksien torilla

Turun Mahdollisuuksien tori järjestetään sunnuntaina 19.9.2021 klo 10-18 Brinkkalan sisäpihalla. Ohjelmaa on myös Vanhan raatihuoneen salissa sekä Vanhalla Suurtorilla, Turun päivän päälavalla.

Ilmainen toritapahtuma tarjoaa monipuolista lavaohjelmaa, tietoa ja ruokaa, teatteria, musiikkia sekä ajankohtaista pohdintaa. Kansalaisjärjestöt esittelevät torilla toimintaansa ja innostavia vapaaehtoistyön muotoja.

Rauhankoulu Mahdollisuuksien torilla

Tervetuloa tutustumaan Rauhankoulun toimintaan ja keskustelemaan rauhankasvatuksesta Rauhankoulun ohjaajien kanssa! Tarjolla on tietoa ajankohtaisesta Peace School on Migration -hankkeestamme sekä tulevista koulutuksista ja kouluvierailuista Turun alueella. Löydät esittelypöytämme Brinkkalan sisäpihalta.

Torilla kuulet mahdollisuuksista vaikuttaa oikeudenmukaisen maailman puolesta ja nautit samalla monipuolisesta lavaohjelmasta, musiikista, teatterista ja tanssiesityksistä.

Ohjelma löytyy tapahtuman Facebook-sivuilta.

Valtakunnallisesti Mahdollisuuksien tori -verkostoa koordinoi kehitysjärjestöjen yhteisjärjestö Fingo ry. Tervetuloa mukaan nauttimaan globaalista toritunnelmasta!