– 28.5.2021

Rauhanliitto etsii järjestöhallinnon osaajaa sijaisuuteen

Suomen Rauhanliitto – Finlands Fredsförbund ry on yli 100 vuotta vanha rauhantyötä tekevä kansalaisjärjestö, rauhankysymysten asiantuntija ja kuudentoista suomalaisen rauhanjärjestön kattojärjestö. Omistamme Helsingin Pasilassa Rauhanasema-kiinteistön. Teemme rauhantyötä satojen yksityishenkilöiden, valtion, EU:n ja yksityisen hankerahoituksen tuella. Nyt etsimme neljän hengen työyhteisöömme talouden ja hallinnon asiantuntijaa reilun puolen vuoden määräaikaiseen ja osa-aikaiseen tehtävään.

Tärkeimpänä tehtävinäsi ovat Rauhanliiton järjestö- ja taloushallintoon liittyvät tehtävät.  Hoidat järjestön avustushakemukset, -raportoinnit ja kommunikoit kirjanpitäjän ja palkanlaskijan kanssa. Toimit hallituksen ja työvaliokunnan sihteerinä, osallistut kokousten valmisteluun ja huolehdit päätösten toimeenpanosta sekä arkistoinnista. Lisäksi hoidat Rauhanaseman ylläpitoon liittyviä tehtäviä, kuten vuokralaisten palvelua ja laskutusta.

Etsimme itsenäistä ja osaavaa ammattilaista, jolle numerot ja excelit ei ole vieraita, mutta joka nauttii erilaisten ihmisten kanssa toimimisesta moninaisessa järjestöyhteisössä.

Edellytämme

• Erinomaisia yhteistyö- ja organisointitaitoja sekä paineensietokykyä.
  • Erinomaista suomen kielen taitoa sekä englannin ja ruotsin kielen osaamista.
  • Yhdistystoiminnan tuntemusta.

Eduksi katsomme

• Kokemuksen järjestöavustusten hakemisesta ja raportoinnista.
  • Kokemuksen kirjanpidosta ja palkanlaskennasta.
  • Kokemuksen sisäisestä laskennasta.
  • Osaamisen taloushallinto- ja CRM-järjestelmistä, erityisesti Fennoasta ja Salesforcesta.
  • Kyvyn ottaa haltuun uusia järjestelmiä ja verkkopalveluja.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja merkityksellisen työn, joustavat työajat, lämminhenkisen työyhteisön, laajat yhteistyöverkostot sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi monipuolisissa tehtävissä.

Pääasiallinen työntekopaikka on toimistomme Rauhanasemalla Helsingissä Itä-Pasilassa. Toimistomme ei valitettavasti ole esteetön. Etätyöstä on mahdollista sopia. Tehtävä vaatii valmiutta satunnaisiin ilta- ja viikonlopputöihin. Työsuhde on sijaisuuden takia määräaikainen 3.8.2021-28.2.2022. Aloittamisesta voidaan sopia hakijan toiveen mukaisesti. Työaika on 30h/vko. Palkka on 2000e/kk.

Toivomme hakijoita monenlaisista taustoista. Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemus ja CV 6.6. mennessä sähköpostitse osoitteeseen laura.lodenius@rauhanliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Elias Laitinen, p. 0413170912, elias.laitinen@rauhanliitto.fi