– 10.1.2019

Rauhankoulu Educa-messuilla

Educa 2019 -messut kokoaa opetus- ja kasvatusalan ammattilaiset 25.-26.1.2019 Helsingin Messukeskukseen.

Tapahtuma koostuu alan näyttelyistä ja Opetusalan ammattijärjestön OAJ:n järjestämästä kävijöille veloituksettomasta luento-ohjelmasta.

Tervetuloa Rauhankoulun ja Rauhankasvatusinstituutin pisteelle, jonka osoite Messukeskuksessa on 6n88!

Tervetuloa tutustumaan koulutustarjontaamme ja koululuokille suunnattuihin maksuttomiin Rauhankoulun toimintapäiviin.

Pisteemme on Kansalaisvaikuttamisen torilla. Kansalaisvaikuttamisen tori on kansalaisjärjestöjen oma osasto Educa-messuilla. Torilta löydät 29 toimijaa, jotka työskentelevät muun muassa ihmisoikeuksien, lasten ja nuorten osallisuuden, kestävän kehityksen ja globaalin oikeudenmukaisuuden edistämiseksi. Järjestöt tarjoavat opettajille ja kasvattajille monenlaista tukea ja palveluita kouluvierailuista opetusmateriaaleihin ja -menetelmiin. Tavoitteena on tukea lasten ja nuorten kasvua aktiivisiksi maailmankansalaisiksi opetussuunnitelmien tavoitteiden mukaisesti.

Educa on Suomen laajin ja merkittävin opetusalan koulutustapahtuma. Tapahtuman korkeatasoiset luennot sekä laadukas näyttely kokoavat alan ammattilaiset Messukeskukseen jo 24. kertaa.