• Rauhanasema on vanha, keltaiseksi maalattu asemarakennus

Vuokraa juhlasali tai tupa ja sauna

Rauhanasema on Helsingissä sijaitseva vanha ja tunnelmallinen asemarakennus. Se on  rauhantyön toimintakeskus ja kaikkien vuokrattavissa oleva juhla- ja kokoustila,  jossa kellarissa on myös sauna ja pienempi kodikas tupa-tila.

Löydät Rauhanaseman hyvien kulkuyhteyksien päästä, aivan Pasilan rautatieaseman ja ostoskeskus Triplan vierestä.

Vuokraamalla tuet samalla rauhanaseman, rauhantyön ja kansalaistoiminnan keskuksen, ylläpitoa!

Koronatilanne ja tapahtumien järjestäminen

Tarkempia koronarajoituksia voi lukea HUS alueen viranomaisohjeista, mutta noin yleisesti edellytämme tilaisuuksien järjestäjien pitävän huolta terveysturvallisuudesta. Rauhanasemaa tilana koskee viranomaisten antamat nk ”hygienia vaatimukset”,  jotka puhtaanapidon ja käsienpesu yms ohjeistuksen lisäksi, sisältää sen, että pidetään huolta että on mahdollista tilaisuuksiin osallistujien kesken varmistaa välienpitämisen  mahdollisuus , tämä hyvä huomioida kun varaa tilat, että ei tule liian ahdasta.

• Lounasaikaan Rauhanaseman salissa palvelee lounaskahvila Leni’s Café – katso päivän menu.
  • Rauhanaseman asiakaspalvelu:  Rauhanliiton  ovi-summerit sijaitsee rautateiden puoleisella päätyovella ( rauhanliitto summeri ) Toinen toimisto-ovi sisäänkäynti Veturipuistikon, Junailijankujan ja Messukeskuksen puoleisesta kulmasta (katso kartta). Sovithan tapaamisesta etukäteen, niin löydät oikean oven ja varmistat että joku paikalla!