• Rauhanasema on vanha, keltaiseksi maalattu asemarakennus

Vuokraa juhlasali tai tupa ja sauna – me teemme parhaamme että se on turvallista

Rauhanasema on Helsingissä sijaitseva vanha ja tunnelmallinen asemarakennus. Se on nykyisin rauhantyön toimintakeskus ja kaikkien vuokrattavissa oleva juhla- ja kokoustila.

Löydät Rauhanaseman hyvien kulkuyhteyksien päästä, aivan Pasilan rautatieaseman ja ostoskeskus Triplan vierestä.

Vuokraamalla tuet samalla tärkeää rauhantyötämme!

• Koronatilanne ja tapahtumien järjestäminen (päivitetty 23.2.2021):
    • Vallitsevasta koronatilanteesta ja viranomaismääräyksistä johtuen Rauhanasemalla ei voi tällä hetkellä järjestää tilaisuuksia. Alueellisten suositusten mukaan myöskään yksityistilaisuuksia ei pitäisi järjestää max. kymmenen hengen muistotilaisuuksia lukuunottamatta, ja niissäkin suositellaan käyttämään vakavaa harkintaa. Tämä ohjeistus perustuu pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmän suosituksiin. Nyt meiltä kaikilta tarvitaan yhteisvastuullista toimintaa!
    • Kehotamme tilaisuuksien järjestäjiä pitämään huolta siitä, että tilaisuuden osallistujien yhteystiedot ovat tiedossa mahdollisten altistustapausten varalta.
    • Kannustamme suosittelemaan osallistujille kasvomaskien käyttöä. Rauhanaseman puolesta tiloissa on tarjolla käsidesiä.
    • Rauhanliitto ei veloita uusista koronaohjeistuksista tehdyistä peruutuksista. Pyydämme kuitenkin ilmoittamaan tehtyjen varausten peruutuksista mahdollisimman pian!
  • Lounasaikaan Rauhanaseman salissa palvelee lounaskahvila Leni’s Café – katso päivän menu.
  • Rauhanaseman asiakaspalvelu: Löydät vuokraus- ja jäsenpalvelut talon enimmäisestä kerroksesta. Asiointi sopimuksen mukaan. Sisäänkäynti Veturipuistikon, Junailijankujan ja Messukeskuksen puoleisesta kulmasta (katso kartta). Sovithan tapaamisesta etukäteen!