• Rauhanasema on vanha, keltaiseksi maalattu asemarakennus

Vuokraa juhlasali tai tupa ja sauna

Rauhanasema on Helsingissä sijaitseva vanha ja tunnelmallinen asemarakennus. Se on  rauhantyön toimintakeskus ja kaikkien vuokrattavissa oleva juhla- ja kokoustila,  jossa kellarissa on myös sauna ja pienempi kodikas tupa-tila.

Löydät Rauhanaseman hyvien kulkuyhteyksien päästä, aivan Pasilan rautatieaseman ja ostoskeskus Triplan vierestä.

Vuokraamalla tuet samalla rauhanaseman ylläpitoa ja rauhantyötämme!

Koronatilanne ja tapahtumien järjestäminen

Syksyn ja talven 2021 tilavarausten suhteen suosittelemme seuraamaan viranomaisohjeita, mutta otamme tällä hetkellä varauksia tilaisuuksien järjestämiseksi. Kysy rohkeasti lisätietoja Rauhanaseman käytöstä ja turvallisen tilaisuuden järjestämisestä. Kehotamme tilaisuuksien järjestäjiä pitämään huolta  koronaturvallisuudesta ja Rauhanaseman puolesta tiloissa on tarjolla käsidesiä.

• Lounasaikaan Rauhanaseman salissa palvelee lounaskahvila Leni’s Café – katso päivän menu.
  • Rauhanaseman asiakaspalvelu: Löydät vuokraus- ja jäsenpalvelut talon enimmäisestä kerroksesta. Asiointi sopimuksen mukaan. Sisäänkäynti Veturipuistikon, Junailijankujan ja Messukeskuksen puoleisesta kulmasta (katso kartta). Sovithan tapaamisesta etukäteen!