• Rauhanasema on vanha, keltaiseksi maalattu asemarakennus

Rauhanaseman joulumyyjäiset

Lämpimästi tervetuloa Rauhanaseman joulumyyjäisiin lauantaina 18. joulukuuta kello 12-17.

Myyjäisistä löydät niin aineettomat kuin aineellisetkin maailmaa parantavat lahjat jouluun. Lisäksi myyjäisissä on joulukahvila, josta saat lämmintä kahvia, glögiä sekä jouluherkkuja.

Vuokraa juhlasali tai tupa ja sauna

Rauhanasema on Helsingissä sijaitseva vanha ja tunnelmallinen asemarakennus. Se on  rauhantyön toimintakeskus ja kaikkien vuokrattavissa oleva juhla- ja kokoustila,  jossa kellarissa on myös sauna ja pienempi kodikas tupa-tila.

Löydät Rauhanaseman hyvien kulkuyhteyksien päästä, aivan Pasilan rautatieaseman ja ostoskeskus Triplan vierestä.

Vuokraamalla tuet samalla rauhanaseman ylläpitoa ja rauhantyötämme!

Koronatilanne ja tapahtumien järjestäminen

Syksyn ja talven 2021 tilavarausten suhteen suosittelemme seuraamaan viranomaisohjeita, mutta otamme varauksia tilaisuuksien järjestämiseksi. Kysy rohkeasti lisätietoja Rauhanaseman käytöstä ja turvallisen tilaisuuden järjestämisestä. Kehotamme v a k a v a s t i tilaisuuksien järjestäjiä pitämään huolta terveysturvallisuudesta. Rauhanasemaa, myös yksityistilaisuuksissa, koskee viranomaisten antamat nk ”hygienia vaatimukset”,  jotka puhtaanapidon ja käsienpesu yms ohjeistuksen lisäksi, sisältää sen, että pidetään huolta ettei tilaisuuksien osallistujien kesken ole liian tiivistä, että tarjoilujen suhteen otetaan huomioon ettei esim. ruokaa jonoteta tai ohjelmaa seurata sumpussa, yhteislaulua pitänee välttää jos paljon ihmisiä jne. Rauhanaseman puolesta tiloissa on tarjolla saippuaa ja käsidesiä ja tiloja siivotaan useammin.

• Lounasaikaan Rauhanaseman salissa palvelee lounaskahvila Leni’s Café – katso päivän menu.
  • Rauhanaseman asiakaspalvelu:  Rauhanliiton  ovi-summerit sijaitsee aseman puoleisessa päätyovella ( rauhanliitto summeri ) Toinen toimisto-ovi sisäänkäynti Veturipuistikon, Junailijankujan ja Messukeskuksen puoleisesta kulmasta (katso kartta). Sovithan tapaamisesta etukäteen, niin löydät oikean oven ja varmistat että joku paikalla! ( jos ongelmia soita: 044 736 9411)