• Rauhanasema on vanha, keltaiseksi maalattu asemarakennus

Vuokraa juhlasali tai tupa ja sauna

Rauhanasema on Helsingissä sijaitseva vanha ja tunnelmallinen asemarakennus. Se on  rauhantyön toimintakeskus ja kaikkien vuokrattavissa oleva juhla- ja kokoustila.

Löydät Rauhanaseman hyvien kulkuyhteyksien päästä, aivan Pasilan rautatieaseman ja ostoskeskus Triplan vierestä.

Vuokraamalla tuet samalla rauhantyötämme!

• Koronatilanne ja tapahtumien järjestäminen (päivitetty 9.6.2021):

Etelä-Suomen aluehallintoviraston rajoitusten mukaisesti Helsingissä voidaan järjestää kesäkuussa yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia, mikäli henkilöiden ja seurueiden väliin jää vähintään kaksi metriä. Sisätiloissa voi oleskella enintään 10 henkilöä ja ulkotiloissa enintään 50 henkilöä

Helsingissä yksityistilaisuudet suositellaan rajoitettaviksi enintään kymmeneen henkilöön 1.6.2021 alkaen. Me Rauhanasemalla toivomme rahoitusten helpottavan kesän aikana, joten voit tehdä alustavan varauksen tilaisuudellesi jo nyt ja muuttaa tai peruuttaa sen tarvittaessa. Joustamme varausten sitovuudessa ja laskutamme vasta juuri ennen toteutunutta tapahtumaa.

Mikäli viranomaisohjeistukset muuttuvat, voimme ottaa varauksia poikkeuksellisesti myös heinäkuun viikonlopuille. Sovithan heinäkuun viikonloppuvarauksista mahdollisimman pian, viimeistään 21.6.

Kysy rohkeasti lisätietoja Rauhanaseman käytöstä ja turvallisen tilaisuuden järjestämisestä.

• Kehotamme tilaisuuksien järjestäjiä pitämään huolta siitä, että tilaisuuden osallistujien yhteystiedot ovat tiedossa mahdollisten altistustapausten varalta.
    • Kannustamme suosittelemaan osallistujille kasvomaskien käyttöä. Rauhanaseman puolesta tiloissa on tarjolla käsidesiä.
  • Lounasaikaan Rauhanaseman salissa palvelee lounaskahvila Leni’s Café – katso päivän menu.
  • Rauhanaseman asiakaspalvelu: Löydät vuokraus- ja jäsenpalvelut talon enimmäisestä kerroksesta. Asiointi sopimuksen mukaan. Sisäänkäynti Veturipuistikon, Junailijankujan ja Messukeskuksen puoleisesta kulmasta (katso kartta). Sovithan tapaamisesta etukäteen!