Koulutukset opetus- ja kasvatusalan opiskelijoille

Kiinnostavatko tarinat maailmalta, yhdenvertaisuus, kestävä kehitys sekä toiminnalliset menetelmät ja materiaalit näiden teemojen käsittelyyn?

Tervetuloa Rauhankoulun järjestämään koulutukseen! Koulutuksessa opitaan draama- ja osallistavia menetelmiä opetussuunnitelmien mukaiseen globaalikasvatukseen. Koulutuksessa osallistujat pääsevät elämykselliselle oppimismatkalle. Teemoina ovat globaalit kehityskysymykset, maailmankansalaisen taidot, osallistuminen, vaikuttaminen ja kestävän tulevaisuuden rakentaminen. Koulutus pohjaa Rauhankoulun draamallisiin menetelmiin ja kriittisen globaalikasvatuksen lähestymistapaan.

Järjestämme koulutuksia yhteistyössä opettajankoulutuslaitosten kanssa. Ota yhteyttä, jos haluat tilata maksuttoman koulutuksen!

Vuosina 2023-2024 Rauhankoulun toimintaa toteutetaan ulkoministeriön globaalikasvatustuella. Toiminta on puoluepoliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumatonta