Tupa ja sauna

Rauhanaseman tuvasta löytyy pöytiä ja istumapaikat enimmillään 25 henkilölle.

Haussa uniikki vuokrasauna Helsingissä? Rauhanaseman saunatuvalla järjestät mukavasti saunaillat, pienet juhlat, polttarit ja vapaamuotoisemmat kokoukset!

Historiallisen talon kellarikerros rakennettiin, kun Pasilan vanha asemarakennus siirrettiin nykyiselle paikalleen Itä-Pasilan Veturitorille. Nyt sen suojissa palvelee tunnelmallinen saunatupa, pukuhuone ja sauna. Halutessasi voit vuokrata samalla myös keskikerroksen juhlasalin.
Tupa, jossa istumapaikat ja pöytiä noin 25 hengelle.  Yksi sauna, pesuhuone ja pukuhuone

• Tilaan voi tuoda omat juomat ja tarjoilut
  • Jääkaappi, mikroaaltouuni, kahvin- ja vedenkeittimet, televisio ProCaster 43″ ja liittimet
  • Saunapyyhkeet ja pefletit sisältyvät hintaa
  • Siivooja siivoaa tilat vuokrauksen jälkeen
  • Ei keittiötä eikä astioita käytössä
  • Kokousvälineitä käyttöön pyynnöstä

Varaa muutamaksi tunniksi tai koko päiväksi

Voit varata Rauhanaseman saunatuvan tuntiveloitteisesti 70€/h tai koko päiväksi klo 12-24. Katso lisätiedot hinnastostaSyyskuussa jouduimme sähköhintojen nousun takia vähän muuttamaan saunahintoja , jotka koskee syyskuusta 2022 lähtien uusia varauksia saunalla niin että yli 3 tunnin varauksiin lisäämme 10 €  / h extratunti  jonka haluaa että sauna lämpimänä.

• ma – su klo 12 – 24
  • mahdollisuus tuntiveloitteiseen jatkoaikaan

Näin vuokraat saunatuvan Rauhanasemalta

Toivomme, että asioimisesi kanssamme on mukavaa ja sujuvaa. Tutustuthan ennen varauksen tekemistä vuokraehtoihimme ja käytäntöihimme!

Varaa tila tapahtumallesi

• Sähköpostitse: tilavuokraus@rauhanliitto.fi

Tilojemme esteettömyydestä

Me Rauhanasemalla toivomme, että mahdollisimman moni pystyy nauttimaan tiloistamme. Talo on kuitenkin osittain suojeltu yli 100-vuotias hirsitalo kolmessa kerroksessa, joten esteettömyys on meille haasteellista.

Rauhanaseman tupa ja saunatilat ovat esteellisiä. Kellarikerrokseen pääsee rautatien puoleisesta päädystä portaita pitkin tai talon vastapäiseltä puolelta luiskaa pitkin. Luiska on kuitenkin jyrkkä, ja pyörätuolilla liikkuva tarvitsee avustajan. Kerroksesta löytyvä wc on pieni eikä sinne mahdu pyörätuolilla.