– 16.11.2021

Rauhanliiton syyskokous 21.11 kello 12 Rauhanasemalla ja 100+1 -juhlat kello 17

Suomen Rauhanliitolla on sääntömääräinen syyskokous sunnuntaina 21.11.2021 kello 12.

Kokouksen avaa puheenjohtaja Tarja Cronberg. Tulemme käsittelemään sääntömääräiset asiat, kuten toimintasuunnitelman ja budjetin vuodelle 2022, valitsemme puheenjohtajat ja hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle, ja kuulemme hallituksen strategiatyöstä sekä ison IPBN Barcelonan rauhankonferenssin annista.

Rauhanliiton kannattajajäsenet ja ystävät ovat tervetulleita seuraamaan kokousta vaikka äänivaltaisia ovat vaan jäsenyhdistysten valtuuttamat edustajat. Kokouksen lopuksi tarjolla keittolounas.

Illalla 100 +1 juhlat

Rauhanliitto vietti 2020 digitaalisesti hienoja synttärijuhlia, mutta haluamme myös tavata ihan kasvokkain, käydä keskusteluja ja jakaa hetkiä tarjoilujen ja musiikin äärellä – yhdessä! Siksi 100+1 vuotta rauhantyötä -juhlat! Oikeastihan on 100+14 vuotta, koska Suomen Rauhanliitto alunperin perustettiin jo autonomian aikana ja vasta uudestaan 1920, mutta kuka nyt näitä kaikkea muistaa.. Tule vaan mukaan juhlimaan sitä, että Suomessa on tehty rauhantyötä ”aina” ja jatkamme sitä paremman ja väkivallattomamman maailman ja Suomen puolesta!

Ohjelmassa illan keskusteluita innoittamaan parit lyhyet puheenvuorot, Rauhanliiton puheenjohtaja Tarja Cronbergin ja filosofi ja aktivisti Thomas Wallgrenin toimesta. Musiikista vastaa PAND taitelijat rauhan puolesta -järjestöstä muusikko, ja mahtava laulaja, Merikukka Kiviharju trionsa kanssa. Loppuillasta näemme Tulikansan tuli-esityksen Rauhanaseman edessä, mutta pääosassa rauhanaktiivien yhdessäolo ja keskustelut. Pientä purtavaa tarjolla.

Vapaa pääsy – kaikki rauhanmieliset lämpimästi tervetuloa!

Tapahtuman tarkemmat lisätiedot löydät täältä!