Verkkokauppa

Tue Rauhanliiton työtä ostamalla tukituotteita! Löydät tukituotteet valitsemalla tuote alta tai vieraile suoraan Holvi-verkkokaupassamme.

Tutustu myös Rauhanliiton aineettomaan joululahjaan.

Rauhankassi

Musta kangaskassi, jossa toisella puolella teksti ”Choose peace” ja toisella puolella rauhanmerkki.

Rauhanheijastin

Heijastin, jossa Rauhanliiton logo ja teksti ”Rohkea on rauhan kannalla”.

Tämä pehmoheijastin on EN 17353:2020  -standardin mukainen heijastin ja täyttää Suomen lain vaatimukset.

Rauhankahvi

Helsingin Kahvipaahtimon keskipaahtoinen jauhettu suodatinkahvi, 250 g.

Kirjat

Kimmo Kiljunen (toim.): Raportti uusien hävittäjien hankinnasta

KEVÄTALE – tarjous sisältää postikulut!

Ovatko uudet hävittäjät tarpeellisia vai virheinvestointi nopeasti vanhenevaan teknologiaan? Onko kyseä Suomen puolustamisesta, vai heikentääkö kymmenien miljardien investointi pahimmillaan turvallisuuttamme?

Kimmo Kiljusen toimittama kirja käsittelee hävittäjien hankinnasta herääviä kysymyksiä, poliittista päätöksentekoa ja aikaisempia hävittäjäkauppoja. Kirjoittajat ovat alojensa parhaita suomalaisia asiantuntijoita, jotka edustavat monitahoisesti suomalaista yhteiskuntaa eivätkä jaa yhteistä näkemystä hävittäjähankkeen tarpeellisuudesta.

Raimo Väyrynen (toim.): Rauhantutkimus kautta vuosien

Raimo Väyrysen toimittama kirja kokoaa suomalaisen rauhan- ja konfliktintutkimuksen keskeiset artikkelit yksiin kansiin. Ne piirtävät suomalaisen rauhanajattelun kaarta alkuajoista tähän päivään sekä valottavat tutkimuksen vaikutusta rauhantyöhön ja sotien ehkäisemiseen.

Timo Virtala: Väkivallattomuuden voima – Kertomuksia rohkeudesta

Väkivallattomuuden voima – Kertomuksia rohkeudesta kertoo väkivallattoman toiminnan maailmaa muuttavasta vaikutuksesta todellisten tarinoiden kautta. Kirja lähtee liikkeelle Greta Thunbergin tarinasta, kysyy mitä tarjottavaa väkivallattomuuden klassikoilla Gandhilla, Kingillä ja Mandelalla on nykypäivänä.

Ydinaseet ja aseistariisunta – KIRJAPAKETTI 4kpl

Rauhanliiton lukupaketti ydinaseista ja aseistariisunnasta tarjoaa tietoa tiellä kohti kestävää rauhaa.

Pasifismi ja väkivallattomuus – KIRJAPAKETTI 4kpl

Rauhanliiton klassikkolukupaketti antaa sinulle kattavan kuvan väkivallattomuuden taustoista.