Verkkokauppa

Tue Rauhanliiton työtä ostamalla tukituotteita! Löydät rauhankirjat ja rintamerkit valitsemalla tuote alta tai vieraile suoraan Holvi-verkkokaupassamme.

Tutustu myös Rauhanliiton aineettomaan joululahjaan.

Kirjat

Raimo Väyrynen (toim.): Rauhantutkimus kautta vuosien

Raimo Väyrysen toimittama kirja kokoaa suomalaisen rauhan- ja konfliktintutkimuksen keskeiset artikkelit yksiin kansiin. Ne piirtävät suomalaisen rauhanajattelun kaarta alkuajoista tähän päivään sekä valottavat tutkimuksen vaikutusta rauhantyöhön ja sotien ehkäisemiseen.

Timo Virtala: Väkivallattomuuden voima – Kertomuksia rohkeudesta

Väkivallattomuuden voima – Kertomuksia rohkeudesta kertoo väkivallattoman toiminnan maailmaa muuttavasta vaikutuksesta todellisten tarinoiden kautta. Kirja lähtee liikkeelle Greta Thunbergin tarinasta, kysyy mitä tarjottavaa väkivallattomuuden klassikoilla Gandhilla, Kingillä ja Mandelalla on nykypäivänä.

Ydinaseet ja aseistariisunta – KIRJAPAKETTI 4kpl

Rauhanliiton lukupaketti ydinaseista ja aseistariisunnasta tarjoaa tietoa tiellä kohti kestävää rauhaa.

Pasifismi ja väkivallattomuus – KIRJAPAKETTI 4kpl

Rauhanliiton klassikkolukupaketti antaa sinulle kattavan kuvan väkivallattomuuden taustoista.

Kasvomaskit

Rauhanmerkki-kasvomaskin avulla suojaat muita ja itseäsi ja näytät samalla, että rauha on tärkeää. Valmistettu puuvillakankaasta kotimaisena käsityönä. M-koko (nenä-leukamitta 8-12cm) sopii useimmille. Käännettävä. Yksivärinen kääntöpuoli lisää käyttövaihtoehtoja. Helposti vaihdettavat kuminauhat lisäävät käyttöikää.

Rintamerkki 3 kpl