– 26.1.2021

Rauhanliitto etsii viestinnän ja varainhankinnan osaajaa

Kuvassa lukee: Tule meille töihin!

Rauhanliitto on 16 rauhanjärjestön kattojärjestö ja rauhankysymysten asiantuntija, joka tekee monipuolista vaikuttamistyötä rauhan ja aseidenriisunnan puolesta. Vaikuttamistyön lisäksi liitto tekee rauhankasvatusta Rauhankoulu-toiminnassaan ja ylläpitää rauhantyön toimintakeskus Rauhanasemaa Itä-Pasilassa, Helsingissä. Myös toimistomme sijaitsee Rauhanasemalla.

Pitkäaikaisen viestinnän asiantuntijamme siirtyessä uusiin tehtäviin, etsimme nyt viestinnän ja varainhankinnan osaajaa vakituiseen työsuhteeseen. Tärkeimpänä tehtävänäsi on Rauhanliiton viestinnän suunnittelu, toteutus ja seuranta sekä järjestön lahjoitushankinnan toteuttaminen ja kehittäminen. Olet keskeinen tekijä niin media- kuin verkkoviestinnän toteuttamisessa ja tuet lisäksi järjestön muita työntekijöitä viestinnässä ja markkinoinnissa.

Etsimme itsenäistä ja osaavaa ammattilaista, joka nauttii erilaisten ihmisten kanssa toimimisesta.

Hakijalta edellytämme

• Erinomaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja.
  • Kokemusta järjestö- ja vaikuttamisviestinnästä ja/tai varainhankinnasta ja markkinointiviestinnästä.
  • Monikanavaisen sisällöntuotannon, visuaalisen viestinnän ja analytiikan osaamista.
  • Erinomaisia yhteistyö- ja organisointitaitoja sekä paineensietokykyä.
  • Erinomaista suomen kielen taitoa sekä hyvää englannin ja ruotsin kielen osaamista. Katsomme vahvasti eduksi sujuvan kirjallisen ja suullisen ruotsin kielen taidon.

Arvostamme

• Järjestötoiminnan ja rauhantyön tuntemista.
  • Sosiaalisen median, verkkoviestinnän ja digitaalisen markkinoinnin työkalujen hallintaa (mm. Facebook Business ja Ads Manager, Google Analytics).
  • Kuvankäsittely- ja videoeditointitaitoja (esim. Canva, Adobe Photoshop, InDesign ja Premiere).
  • Ammattimaista, innovatiivista työotetta ja rohkeutta viedä eteenpäin uusia ideoita.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn ja joustavat työajat, lämminhenkisen työyhteisön, laajat yhteistyöverkostot sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi merkityksellisissä ja monipuolisissa tehtävissä. Tehtävä vaatii valmiutta satunnaisiin ilta- ja viikonlopputöihin. Työ on vakituinen ja kokopäiväinen ja alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä napakka hakemus ja CV palkkatoiveineen sunnuntaihin 7.2. mennessä sähköpostitse osoitteeseen laura.lodenius@rauhanliitto.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä, joten lähetäthän hakemuksesi pian!

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Laura Lodenius arkisin klo 10-16 sähköpostitse laura.lodenius@rauhanliitto.fi tai puhelimitse puh. 040 717 7762.