– 23.2.2023

Aika puhua rauhasta -seminaari rauhanpolitiikan haasteista ja mahdollisuuksista lauantaina 18.3. kello 15 Helsingin Arbiksella

Seminaari rauhanpolitiikan haasteista ja mahdollisuuksista lauantaina 18. maaliskuuta kello 15–18 Helsingin Arbiksella.

Katso tallenne seminaarista:

Keskustelemassa mm. Ulkopoliittisen instituutin vanhempi tutkija Toni Alaranta, päätoimittaja Arja Alho, rauhantutkija Tarja Cronberg, taloustieteen emeritusprofessori Pertti Haaparanta, arktisen politiikan emeritusprofessori Lassi Heininen, tutkijatohtori Noora Kotilainen, valtio-opin professori Heikki Patomäki ja eversti evp, VTT Pekka Visuri. Juontajina Laura Lodenius ja Teemu Matinpuro.

Seminaari alkaa samana päivänä järjestettävän Luontomarssin saavuttua Eduskuntatalolle. Arbis on Eduskuntatalon lähellä osoitteessa Dagmarinkatu 3.

Arbiksen kahvilasta voi ostaa edullisen keittolounaan ja kahvia ym. kello 14 alkaen. Seminaarin jälkeen on mahdollisuus jatkaa vapaamuotoisesti iltaa lähiseudun ravintolassa.

Järjestävät Rauhanliitto, Rauhanpuolustajat, Sadankomitea ja Vapaus valita toisin ry.

Seminaarin puheenvuorot

Tarja Cronberg