– 19.10.2022

Caravan of Peace – lauletaan rauhan puolesta

Rauhanliitto ja Jammarkören-kuoro järjestävät flashmob kuoroesityksiä Helsingin keskustassa YK:n päivänä 24.10.2022. Esityksissä Peace Caravan Ensemble esitettää Johanna Almarkin säveltämää Caravan of Peace-laulua.

Laululla ja kuorolla on ollut erityinen rooli rauhan levittämisessä: ikoniset We Shall Overcome ja Dona nobis pacem ovat soineet vuosia. Rauhantyö jatkuu ja tarvitsee tuekseen myös uutta lauluvoimaa. Peace Caravan Ensemble koostuu Jammarkören-, Koiton Laulu- ja Raakkujat-kuoron kuorolaisista.

Peace Caravan Ensemblen lisäksi myös useat muut kuorot ovat ottaneet Caravan of Peace -kappaleen ohjelmistoonsa; muun muassa Helsingissä (Raakkuja-kuoro), Turussa (Chorus iucundus ja Chorus iuvenalis) sekä Raaseporissa (ruotsinkielinen kirkkokuoro). Lisäksi kappaleesta oman musiikkivideon julkaisee Åshöjdenin peruskoulu 23.10.

Caravan of Peace -nuotit:

The Caravan of Peace TTB

The Caravan of Peace SSA

The Caravan of Peace pianoscore

Esitysten aikataulu YK:n päivänä Helsingissä

Klo 10:30

Tuomiokirkko, Helsingin keskusta: klo 10.30 varsinainen esitys, tule kuitenkin jo ennen klo 10 paikalle. Sijoittuminen etualalle.

Klo 11:00

Opintoputki, eli Helsingin yliopiston metrokävelytunneliin.

Klo 18:00

Rautatieasema, pääovet (patsaiden puoli), sisäpuolella.

Klo 19:00

Eduskuntatalon portailla, jossa Rauhanliitto tekee kynttilärauhanmerkin.

Muita esityksiä

22.11. Klo 18
Kerava Singers, Esiintymispaikkana Keravan kirjaston satusiipi.

Julia Jernvall, Suomen Rauhanliitto ry
julia.jernvall@rauhanliitto.fi