– 15.4.2023

Kevätkokous Rauhanasemalla 22.4. kello 12

Suomen Rauhanliitto –  Finlands Fredsförbund ry:n sääntömääräinen kevätkokous järjestetään lauantaina 22.4.2023 klo 12.00 alkaen Rauhanasemalla, kellarin Tupa-tilassa. Tervetuloa!

Kokouksessa äänivaltaisia kokousedustajia ovat jäsenjärjestöjen edustajat, mutta tukijäsenet ja muut kiinnostuneet ovat tervetulleita seuramaan kokousta!

Ennen kokousta tarjolla on keittoa ja kevätkokouksen aluksi klo 12 alkaen YK-liiton edustaja Rosa Puhakainen kertoo Yhistyneiden Kansakuntien YK:n työstä, uudistamishankkeista ja mitä ajankohtaista tällä hetkellä on tekeillä, kun Euroopassa soditaan ja turvallisuuspoliittinen tilanne vanhojenkin “suurvaltojen“ välillä on kireää.

Noin klo 13 alkaen käsittelemme kevätkokouksen sääntömääräisiä asioita ja muissa esille tulevissa asioissa esittelemme myös hallituksen työtä Rauhanliiton rauhanpoliittisen ohjelman kanssa.

Kokoukseen jälkeen voimme istuskella hetken ja porista vaalien ja Nato-jäsenyyden seurauksista rauhantyölle Suomessa seuraavalla vaalikaudella.

Nähdään Rauhanasemalla!