– 22.5.2023

Rauhanliitto ja Rauhankoulu Maailma kylässä -festareilla 27.-28.5. Helsingissä

Maailman kulttuurit kohtaavat jälleen Helsingissä 27.-28.5.2023 Maailma Kylässä -tapahtumassa Suvilahdessa.

Maailma kylässä kokoaan yhteen huippuesiintyjät, kansalaisvaikuttajat ja kymmenet tuhannet ihmiset oikeudenmukaisen maailman puolesta! Festivaalin teema on tänä vuonna Muutosvoima.

Ilmaistapahtuman tarjontaan kuuluu konsertteja, kymmeniä puheita ja keskusteluita, lastenohjelmaa sekä 200 näytteilleasettajaa järjestöistä viranomaisiin ja ruoka- ja basaarimyyjiin. Lisäksi ohjelmassa on katutaidealueen esityksiä, työpajoja, valokuvanäyttely, iltaklubeja ja ennakkotapahtumia.

Katso festivaalin ohjelma tapahtuman nettisivuilta.

Rauhanliiton, Rauhankoulun sekä muut rauhanjärjestöt löydät Mahdollisuuksien Torilta, paikalta T315 läheltä Musiikkilavaa. Tervetuloa kuulemaan ajankohtaisesta toiminnastamme ja keskustelemaan rauhasta! Myynnissä myös rauhantyön tukituotteita.