– 5.12.2023

Tule meille töihin! Etsimme talouden ja hallinnon asiantuntijaa

Hallintopäällikön toimi

Suomen Rauhanliitto – Finlands Fredsförbund ry on yli 100-vuotias rauhantyötä tekevä kaksikielinen kansalaisjärjestö, rauhankysymysten asiantuntija ja 18 suomalaisen rauhanjärjestön kattojärjestö. Omistamme Helsingin Pasilassa Rauhanasema-kiinteistön. Teemme rauhantyötä satojen yksityishenkilöiden, valtion ja yksityisen hankerahoituksen tuella.

Etsimme viiden hengen työyhteisöömme talouden ja hallinnon asiantuntijaa.

Tärkeimpinä tehtävinäsi ovat Rauhanliiton yhdistys- ja taloushallinto, johon kuuluu mm. seuraavanlaisia tehtäviä:

• Hoidat avustushakemuksia ja niiden raportointia.
  • Hoidat laskutusta, tiliöintiä sekä muita juoksevaan taloudenhoitoon liittyviä tehtäviä.
  • Neuvottelet palvelutuottajien kanssa sopimuksista. Samoin kommunikoit kirjanpitäjän ja palkanlaskijan kanssa.
  • Toimit hallituksen ja työvaliokunnan sihteerinä ja osallistut kokousten valmisteluun sekä käytännön järjestelyihin. Huolehdit päätösten toimeenpanosta sekä arkistoinnista.

Etsimme itseohjautuvaa hallintoasioiden osaajaa, jolle järjestötyön monipuolisuus ja useiden pallojen ilmassa pitäminen tekevät työstä mielenkiintoista ja joka nauttii erilaisten ihmisten kanssa toimimisesta moninaisessa rauhan edistämiseen pyrkivässä kansalaisjärjestöyhteisössä Rauhanasemalla.

Toivomme sinulta

• työkokemusta järjestöavustusten hakemisesta ja raportoinnista sekä yleistä hallinto-ja taloushallinto-osaamista
  • yhteistyö- ja organisointitaitoja sekä paineensietokykyä
  • suomen ja englannin kielen taitoa ja koska olemme kaksikielinen järjestö toivomme myös ruotsin kielen osaamista
  • yhdistystoiminnan yleistä tuntemusta.

Eduksi katsomme

• kokemuksen ja/tai kiinnostuksen yhdistyshallinnosta sekä kirjanpidon, palkanlaskennan ja sisäisestä laskennan kysymyksistä
  • kyvyn ottaa haltuun uusia järjestelmiä ja verkkopalveluja
  • kiinnostuksen lähteä kehittämään ja tekemään järjestön varainhankintaa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja merkityksellisen työn, joustavat työajat ja lämminhenkisen työyhteisön, jossa on useampi rauhanjärjestö saman katon alla. Saat laajat yhteistyöverkostot sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi monipuolisissa tehtävissä.

Pääasiallinen työntekopaikka on toimistomme Rauhanasemalla Helsingissä Itä-Pasilassa, mutta työtä voi tehdä myös osittain etänä. Toimistomme ei valitettavasti ole esteetön. Tehtävä vaatii valmiutta satunnaisiin ilta- ja viikonlopputöihin. Työaika on 37,5 h/vko. Aloituspalkka 2700-2900 € riippuen työkokemuksesta. Toimi on vakituinen ja alkaa helmikuussa 2024 (tai sopimuksen mukaan).

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemus ja CV 17.12. mennessä sähköpostitse osoitteeseen laura.lodenius@rauhanliitto.fi.

Aloitamme hakemusten käsittelyn heti haun alettua ja saatamme kutsua hakijoita haastatteluun jo hakuprosessin aikana, joten suosittelemme hakemaan pikaisesti!

Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Laura Lodenius, puh. 0407177762 tai tämänhetkinen hallintopäällikkö Ronja Iso-Heiko, puh. 0413170912, tai ronja.isoheiko@rauhanliitto.fi.