– 17.11.2023

Rauhanliiton syyskokous lauantaina 25. marraskuuta

Rauhanliiton sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 25.11.2023 klo 12.30 alkaen Kulttuurikeskus Sofiassa, Helsingin Vuosaaressa, osoitteessa Kallvikinniementie 35A.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, muun muassa toimintasuunnitelma, talousaravio vuodelle 2024 sekä valitaan hallitus ja puheenjohtajisto. Äänivaltaisia kokouksessa ovat jäsenyhdistyksien edustajat, mutta Rauhanliiton tukijäsenet ja muut kiinnostuneet ovat tervetulleita seuraamaan kokousta.

Tarjoilujen takia pyydämme kuitenkin ilmoittautumaan ennakkoon osoitteeseen rauhanliitto@rauhanliitto.fi.

Kokouksen yhteydessä lauantaina ja sunnuntaina 25-26.11. järjestetään Sofiassa Rauhanliiton jäsenjärjestöpäivät, sekä sunnuntaina kello 12 seminaari Eurooppa ja EU rauhanrakentajana sotien melskeissä, puhujana mm. Kirsi Henriksson, joka on Suomen Kriisinhallintakeskuksen CMC:n johtaja. Seminaarin kaikki ovat tervetulleita!